dinsdag 27 april 2010

Rundum Hause

Vanmorgen werden we op onze wenken bediend. Met het oog op de geplande fotosafari hadden wij vriendelijk verzocht om een strak blauwe lucht; wij kregen hem! Dus schoten wij uit de losse pols wat plaatjes. Dat was even wennen, maar dank zij de automatische stand werd het denkwerk door de firma Canon gedaan, de wijsvinger van Teleton deed de rest……..

Copy of IMG_0010

Op het Our live overseas blog van Natasja zag ik hoe netjes zij de diashow verzorgt. Zo verveel je de bezoekers van je blog die geen belangstelling hebben, niet met tientallen foto’s. Luitjes die toch graag meer plaatjes willen zien, kunnen  de diashow bekijken.

Maar ja, het was wel even oefenen voor Teleton. En daarom zet hij eerst maar eens even een proefje op het blog met foto’s vanaf ons balkon, met de ochtendzon in de rug……En nu maar eens kijken of we dit experiment via Live Writer op het blog kunnen krijgen. We zullen zien, zei Blinde Piet.

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er alvast goed uit.
    Nog bedankt voor je "knopjes"verhaal. Ze zijn idd bijna niet te zien maar dankzij jouw ervaring had ik het probleem van geen power zo opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ton & Lidy,

    Mooie strakke fotos en prachtige kleuren !!
    De slideshow is wel een goed idee, ik denk dat ik dat op mn volgende blog ook ga doen. Doordat ik alle fotos altijd 'gewoon' upload gaat het laden van mn blog in de loop van de vakantie langer duren, tenminste dat hoorde ik van een aantal volgers.

    Groetjes,
    Pieter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral die mooie blauwe lucht hè, die maakt iedere foto mooi. Ik kan niet wachten om ook plaatjes te gaan schieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoe vind je al die toffe gadgets? ik zal het ook proberen of anders upload ik alles op een of andere picasa :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou moet het niet te gek gaan worden he, ook nog een diashow op je blog !! Ben benieuwd wat ons morgen gaat brengen

    BeantwoordenVerwijderen