vrijdag 7 mei 2010

Cuban coupe special

IMG_0679

Ik begrijp natuurlijk ook wel dat sommige trouwe lezers na de beschrijving van de Shocking Shaving Experience een beetje nieuwsgierig zijn geworden. Van het decoletee zijn echter jammergenoeg geen foto’s…….

In Den Haag was het in mijn jeugd  de gewoonte dat men, na het kappersbezoek altijd al belangstellend informeerde wanneer je terug moest komen om het af te laten maken. Op dit gebied heb ik al best wat eelt op mijn ziel. Kom dus maar op met je geinige opmerkingen……

14 opmerkingen:

  1. Ton keuuuurig hoor!

    Florida Heat bestendig..;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niks mis mee, met die haircut!

    groetjes
    Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker kort koppie :o) Heerlijk toch, met die hitte? We hebben hier de winterjas nog nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oke, je weelderige haardos naar achteren gooien is er niet meer bij, maar dit is een uitkomst voor de inhoud van je shampoo fles!!
    Nu zakt je hoedje zeker over je oren??
    Prima kop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een 'kort Amerikaans' kapsel, maar het staat je goed !!!

    Groetjes,
    Pieter & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whahahhaahhahahah je hebt nu in ieder geval geen Gel meer nodig , dus dat bespaard gelijk weer een paar centen hihihihihih. Maar je kan het hebben hoor staat prima .

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, wat moet je ervan zeggen he ?

    Dat we nu dus een heel ander persoon moeten proberen te spotten dan voor de haircut. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat je prima hoor!
    Heerlijk zo'n kort koppie met die hitte daar.
    Niets meer aan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal goed, kort fris koppie, geeft je een stoere, sterke uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er uit als het kapsel van mijn man, dus ik ben er al gewend aan, kan goed hoor! ;)
    Oh, en eeh, ik wil ook een abonnement op de Teleton Glossy!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niks mis mee!!!!!!!!!Lees met heel veel plezier elke dag even jullie blog,geweldig
    Groetjes en nog heel veel plezier. Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Absoluut niet slecht, cuban of niet. Keep on smiling!

    Groetjes
    Rute

    BeantwoordenVerwijderen